Marketingul asta…

Zilele trecute in Cora a fost o promotie (sau cum s-or chema astea) prin care primeai un cupon de 15 lei la cumparaturi de 150 lei.
Promotia este foarte buna, nu despre asta vreau sa vorbesc, ci despre cum reactionam noi oamenii la astfel de promotii.
Stand la rand povestind cu Jumatatea mea despre una alta, am remarcat agitatie la cei din fata noastra. De obicei nu ma uit in bonul celui din fata mea dar nah…m-am uitat si am observat cu amuzament ca erau agitati sa mai cumpere ceva nimicuri pentru a ajunge la suma de 150 lei. Mai exact le lipseau 15,60. Au cumparat vreo 5-6 Kinder ceva si un balsam de buze Nivea. Cred ca au si depasit nitel 150 lei. Astfel, au reusit sa faca o cheltuiala de 16 lei pe niste bunuri de care clar nu aveau nevoie, pentru a beneficia de un cupon de 15 lei. Pai nu mai bine stateau ei linistiti si mai castigau ai ceva timp? Sa nu mai spun ca nici nu au primit cuponul de 15 lei pentru ca platisera bonul prezent cu un cupon mai vechi, si le-a scazut astfel bonul sub 15 lei… o chestie complicata si bineinteles nestiuta, care sa le dea motive sa nu ofere cuponul cu pricina.
Marketingul asta…

Mihaela

4 thoughts on “Marketingul asta…

  • :)) e ca in piata la Sudului cand te duci si iei flori. Mai intai iti da 15 fire la 10 lei. Dai sa pleci. Zice ca iti da 30 de fire la 20 de lei. Apoi 10 fire la 10 lei si pana la urma cumperi 5 flori cu 15 lei, ca nu ai reusit sa tii pasul cu calculele, ferm convinsa fiind ca ai facut cea mai buna afacere din lume

  • Da, să știi că e foarte real! De obicei eu mă duc cu listă la cumpărături. Iar când au ei oferte din astea…suntem atenți să vedem dacă chiar e ofertă, sau păcăleală. Și la urma urmei, mai tot timpul au oferte…Nu trebuie decât să ne cumpărăm ceea ce aveam nevoie. Magazinele nu ies niciodată în pierdere. Asta-i sigur!

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *